6 nominaties voor LVB Networks bij internationale content marketing awards

Content marketing-bureau LVB Networks is dit jaar zes keer genomineerd bij twee internationale award ceremonies. Het bureau werd vier genomineerd bij de CMA International Content Marketing Awards. En kreeg twee nominaties bij de Drum Content Awards.


Aart Lensink, directeur LVB Networks, laat weten: ‘Internationaal er bovenuit springen is altijd een beloning. Deze nominaties vertellen ons dat we de juiste focus hebben voor onze klanten. Het is goed om te zien dat content die concrete doelstellingen behaalt ook door ervaren experts in ons vak wordt gewaardeerd.’

International Content Marketing Awards 2017
Met 400 inzendingen van 135 bureaus uit 23 landen is de concurrentie groot. De categorieën waarin LVB is genomineerd zijn:

  • Best B2B – Uitblinkers, Ziggo Zakelijk
  • Best Distribution Strategy – Journey of Blood, Sanquin
  • Best Video singular – Achter de knoppen bij de Amsterdam ArenA, Nuon Zakelijk
  • Best Video series – Niets te verbergen, Livera

Drum Content Awards 2017
Voor het derde jaar op rij organiseert The Drum deze awards om toptalent op het gebied van content marketing te belonen. De nominaties die LVB heeft gekregen zijn voor:

  • Best not for profit, charity content marketing campaign|strategy: Journey of Blood, Sanquin
  • Best retail content marketing strategy, campaign: Niets te verbergen, Livera

Uitreikingen
Op dinsdag 7 november maakt de Drum Content Awards de winnaars bekend en op dinsdag 28 november de CMA International Content Marketing Awards. Beide ceremonies vinden plaats in Londen.