Eindhovens feestje bij Dutch Interactive Award

De Dutch Interactive Awards zijn jaarlijkse bekroningen voor het allerbeste interactieve werk. En daarbij sleepten Platform Content-leden Zandbeek en We Are Blossom mooie prijzen in de wacht.


In de categorie ‘Social’ was We Are Blossom winnaar van het goud voor de campagne Het hele jaar iets lekkers in je timeline met Chio. Het jurycommentaar: ‘Deze case heeft groots ingezet op social. Dat is lef. Systematische en volwassen aanpak. Er is goed uitgegaan van de karakteristieken van de verschillende platformen en er is aansluiting met de televisie campagne.’

Zandbeek ontving de zilveren award voor de internationale influencercampagne AnOther City Trip in opdracht van Eindhoven365. Het commentaar van de jury op deze case: ‘Deze resultaatgerichtheid in city marketing is verfrissend. Knap om de stakeholders in de stad mee te krijgen voor dit concept. Dit is het begin voor een eindeloze vervolgcampagne. Goede selectie van bloggers. Lef om de controle over de content los te laten.’