Zandbeek wint Digital Communication Award

Zandbeek is bekroond met een Digital Communication Award. Het bureau ontving de prijs voor de Entre Deux Fashion Blog Battle-campagne in de categorie ‘Blogs’. De campagne werd ontwikkeld voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. De Digital Communication Awards worden ieder jaar uitgereikt voor uitstekende prestaties, professionele campagnes en strategisch denken in online communicatie.


Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen vijftig fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze social-influencer-campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.

Bekijk hier de case.

Drie keer is scheepsrecht
Zandbeek werd al twee keer eerder genomineerd voor een Digital Communication Award. Fleur van Zandbeek: ‘Na twee eerdere nominaties gaan we dit jaar daadwerkelijk met een award naar huis. Ik ben supertrots op het team dat dit creatieve format heeft bedacht en uitgevoerd.’