#CMFF: Getting Content Marketing Done!

Denk je aan content marketing en events, dan denk je al snel aan Content Marketing Fast Forward. Ook bekend als #CMFF, organiseert voor marketeers en communicatieprofessionals op donderdag 18 mei weer hun jaarlijkse event. Op een snelle, leuke en interactieve manier informeren én inspireren ze bezoekers. Opdat zij niet alleen naar huis gaan met een goed gevoel maar vooral met een rugzak vol inspiratie, waardevolle informatie en direct bruikbare tips.


Bert van Loon en Albert Jan Huisman zien het event jaarlijks groeien en zeggen daarover het volgende: ‘Naast grote hoeveelheid terugkerende deelnemers van eerdere edities en de partners met wie we weer mogen samenwerken, is er ook een substantiële hoeveelheid nieuwe deelnemers en een nieuw aantal partners. De zaal is inmiddels bijna volgeboekt. Voor ons is dat de drijver om de lat voor sprekers en programmering steeds weer hoger te leggen en zo de Nederlandse content marketing-wereld te helpen om inderdaad “fast forward” te gaan.’

Keynotes
#CMFF is een initiatief van Albert Jan Huisman en Bert van Loon. Eerder organiseerden ze al events met toonaangevende sprekers zoals Andrew Davis, Joe Pulizzi en Doug Kessler. Dit jaar geven Huisman en Van Loon sprekers zoals Ann Handley (o.a. bekend als auteur van de bestseller Everybody Writes), de in de UK levende Amerikaan Jon Burkhart (auteur NewsJacking) het podium.

Cases
En uiteraard weer 4 internationale cases van formaat met o.a. Vodafone over influencer marketing, Zurich Insurance de verzekeraar uit Dublin en AS3, de Deense change management gigant die de wereld verovert met content en De Duitse Online Cigar retailer Noblego die met Search en content hun succesvolle business binnen enkele jaren uit het niets heeft opgebouwd!

Programma
Tijdens dit #CMFF Inspiration-programma wat ’s middags plaats vindt, kunnen ruim tweehonderd marketeers genieten van sprekers en cases die nog niet eerder in Nederland op het podium stonden.
Van alle deelnemers die aan ’s middags aan #CMFF Inspiration deelnemen, kunnen er maximaal 64 ’s ochtends aan #CMFF Interactive deelnemen. Ze hebben de keus uit acht binnen- en buitenlandse topexperts waarmee ze in kleine groepen in gesprek gaan. Ze zitten letterlijk aan tafel met de experts waar hun vragen gesteld en beantwoord worden.

Op donderdag 18 mei 2017 staat de Openbare Bibliotheek Amsterdam in het teken van #CMFF #4. Het thema? Getting Content Marketing Done. Nog geen kaarten besteld? Boek snel de laatste kaarten en gebruik de PC10 korting voor 10% korting.

 

Foto: Pexels.