Whiskas viert feest in kattencafé

Geen zin om te koken, een keertje wat anders of gewoon puur voor de gezelligheid; we gaan allemaal graag een hapje eten. De katten van Kattenparadijs Mispoes staan iedere dag klaar voor hun gasten. Whiskas gunde deze katten dezelfde ervaring en toverde met de Casserole Crew de locatie om tot een eetcafé voor mens én kat!


Whiskas Casserole is de nieuwe variant natvoeding. De bereidingswijze zorgt voor malse en sappige stukjes vlees. Voor de lancering van het nieuwe product werd de Casserole Crew ingeschakeld. Zij veranderden het hippe kattencafé in Den Bosch voor één dag in een gezellig bourgondisch eetcafé. Hier konden niet alleen mensen van een echte stoofpot genieten, maar kregen ook de katten hun eigen casserole voorgeschoteld.

En wat doe je als je acht hysterische, blije en smullende katten bij elkaar in een ruimte hebt? Precies. Aandoenlijke kattenvideo’s maken! En daar is Whiskas, samen met We Are Blossom en KIEM Media, in geslaagd.

Een feestje

‘Ontzettend leuk om de katten ook zo’n ervaring te kunnen bieden!’, zegt junior brand manager Sylvie Pirson van Whiskas. ‘En dat is precies waar ons nieuwe product voor bedoeld is. Het is volwaardige voeding voor iedere dag, maar tegelijkertijd een verwennerij die de maaltijd net even iets specialer maakt. Het ene moment liggen ze te luieren in hun vertrouwde dagelijkse omgeving, en een uur later staan ze samen te smullen uit hun eigen stoofpannetje, in een heus bourgondisch eetcafé!’

Het merk

Bij WHISKAS® geloven we in verantwoorde voeding. Met onze uitgebreide kennis van katten en voeding zijn we vastberaden om kattenbaasjes te helpen hun kat de beste zorg te geven. De kennis die we hebben opgedaan uit meer dan 50 jaar ervaring en onderzoek zit verwerkt in al onze producten.

Credits

Verantwoordelijk bij de klant: Sylvie Pirson (Junior Brand Manager bij MARS Petcare – Cats)

We Are Blossom: Accountmanagement: Michon Wetzels-Voncken, Projectmanagement: Jajke Mertens, Maartje Gruyters, Productie: KIEM Media, Janne Coolen, Creatie: Barry de Waal, Robin Raynor, Renske van den Bogaard en Strategie: Angela van der Velden, Amber van der Donk.