Ensie

Ensie is een van de oudste encyclopedieën van Nederland. In het jaar 1946 rolde het 607 pagina tellende eerste deel van de Eerste Nederlandse Systematisch Ingerichte Encyclopaedie (E.N.S.I.E.) van de drukpers. In de daaropvolgende jaren worden er in totaal maar liefst 12 delen bij elkaar geschreven en gebundeld tot 100 kilo aan boekwerken.

Vandaag de dag is Ensie een sociaal kennisplatform waar meer dan duizend experts van nu hun kennis delen op basis van hoofdelijke auteurschap. Daarnaast delen ook bedrijven en andere instanties (o.a. SNS, ABN Amro, Monuta en de Radboud Universiteit Nijmegen) actief hun kennis, waarmee zij invulling geven aan hun duurzame content marketingstrategie.

Duurzame content
Content marketing is de manier om antwoorden of oplossingen voor de problemen die je (potentiële) doelgroep heeft te geven. Doe je dit goed dan wordt dit uitbetaald in merkvertrouwen en meer salesconversies.

In onze overtuiging heeft content marketing dus pas zin als jij zinvolle antwoorden geeft op vragen van je doelgroep! Maar hoe zorg je voor content waar jouw doelgroep echt wat aan heeft?

Ensie richt zich op duurzame en educatieve content. Deze biedt vaak objectieve informatie die van hoge kwaliteit, relevant en tijdloos is. Ideaal voor het geven van antwoorden op zoekvragen die vaak beginnen met “wat is” en “wat is de betekenis van”. Het content marketinginstrument om van onbekenden nieuwe bezoekers te maken.

Meer weten?
Meer weten over de toepassingen, cases en prijzen? Bekijk onze bedrijfspagina.