LVB Networks

Onze mentaliteit: we willen de beste zijn in content marketing. Altijd. Als je klant wordt – of als je hier wilt werken – houd daar dus rekening mee. Wij houden zo van ons vak dat we het vaak beter weten.

Zo weten we dat content marketing alleen maar werkt als je durft te scoren. Doorsnee content maken we niet. Simpelweg omdat het niet werkt. The winner takes all.

We bezondigen ons niet – ook niet als de klant het heel vriendelijk vraagt – aan doorsnee content, nietszeggende video’s, kabbelende tv-programma’s of corporate blabla. Zonder inhoudelijke boodschap is er niets. Zonder het heilige vuur om de consument, de klant van onze klant, te boeien is er helemaal niets.

Grote merken

Full-service in content marketing. Dat is wat we pretenderen te kunnen. En dat maken we ook waar. We werken het liefst voor grote opdrachtgevers en werken daarbij volgens het boekje. Ons eigen boekje.

In vier stappen helpen we onze opdrachtgevers, vaak grote merken, aan keiharde resultaten:

  • Strategie (een uitdaging voor het intellect, zowel ons brein als dat van de klant)
  • Content (een uitbarsting van creativiteit en inhoudelijke expertise)
  • Distributie (spelen met paid, owned en earned)
  • Conversie (retail is niet voor niets een van onze belangrijkste klantgroepen; we kicken op het geluid van de rinkelende kassa)

Specialismen
Full service content marketing dus. Maar binnen het full service hebben we wel degelijk een aantal überspecialismen.

Zo zijn we extra-extra goed in PR en Videomarketing. Twee disciplines waar we ondanks hele grote concurrentie graag vooraan lopen in het vak.

Meer weten? Kom langs. Dan zie je met eigen ogen hoe meer dan vijftig prettig gestoorde, gepassioneerde professionals elke dag de competitie aangaan. Met zichzelf. En met vakgenoten. Altijd op zoek naar verbetering voor onze klanten.