TMG Natives

TMG Natives is een vrij nieuw content- en uitgeversbureau dat zich dagelijks stort op het maken van crossmediale branded content-uitingen voor de tientallen merken binnen de Telegraaf Media Groep, het ontwikkelen van (digitale) magazines voor klanten en het bedenken van creatieve concepten.

Gelouterde content marketing-specialisten zijn in dit team aangevuld met strategen, vormgevers en professionele journalisten die jarenlange ervaring hebben in het op de juiste manier overbrengen van dagelijks nieuws. De vertaalslag om de juiste boodschap voor de klant over te brengen is dan snel gemaakt.

Wat is de unieke kracht van TMG Natives?
Daar kunnen we heel ingewikkelde termen op los laten, maar die kracht is eigenlijk in enkele woorden te omvatten: journalistieke benadering en een enorm relevant bereik!

Zoals gezegd werken hier veel mensen met een journalistieke achtergrond. Zij weten als geen ander een boodschap betrouwbaar, foutloos en geloofwaardig over te brengen.

Met alle TMG-merken, voor verschillende doelgroepen, waaronder Vrouw, Vrij, Metro, Dumpert, Telegraaf en Talpa Radio, als steun in de rug kunnen wij bovendien iets bieden dat veel uitgeverijen en content bureaus niet kunnen; namelijk veel impact door ons relevante bereik!

Onder meer de Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij is daarom al zo slim geweest om ons hun magazine te laten maken. Niet alleen levert dat prachtige content in een glossy magazine op, maar ook worden artikelen ervan doorgeplaatst in Metro en Vrij (zaterdagbijlage van De Telegraaf), beide goed voor een miljoenenpubliek. Daarnaast worden een glossy magazine als Style020 en de tech-special SingularityU door ons ontworpen en uitgegeven. Klanten als Vodafone en de Bencom Group wisten Natives ook al te vinden voor branded content in onze TMG-merken.

Kortom, wie gegarandeerd mooie content, impact en bereik wil hebben, zegt JA tegen Natives!