Blauw Gras sluit jaar af met ode aan de duim

Sunday, December 31, 2017

Contentmarketing bureau én Platform Content-lid Blauw Gras sluit dit jaar af met een speciale campagne. Dit jaar brengen zij een ode aan onze duim, die het hele jaar 2017 hard heeft moeten werken. Met scrollen, swipen, selecteren en liken van content op sociale media heeft de duim meters - nee, zelfs kilometers - afgelegd. In de social video van Blauw Gras bedankt het bureau de duim voor bewezen diensten in 2017.

Onze duim: in het huidige tijdperk een onmisbaar lichaamsdeel. Blauw Gras is het hele jaar bezig geweest met het beïnvloeden van de gedragingen van onze duim. Vandaar dat zij de duim eens op een sociale wijze in het zonnetje willen zetten.

Omdat de duim zo hard heeft gewerkt is het nu even tijd voor wat ontspanning, zo wordt benadrukt in de video. De duim is vannacht namelijk nodig voor een andere belangrijke activiteit: het ontkurken van de champagne flessen. De ontspanning zal echter van korte duur zijn, want ook in 2018 zullen onze duimen weer op volle toeren draaien. Hier is de social video te bekijken.