Bootcamp Content Marketing | Leerstoel, UvA

Friday, February 2, 2018

De Universiteit van Amsterdam start in maart met een tweedaagse crash course - (Digitale) Skill, Tool & Mindset. 'Aan de slag via de Start-up methode met contentmarketing' binnen de Amsterdam Advanced Graduated School. 

 

Wat?

In dit programma leer je onder andere hoe je strategie kunt vertalen naar werkbare content; doe je kennis op van de nieuwste trends op het gebied van contentmarketing en begrijp je hoe je de nieuwste digitale skills & tools kunt inzetten binnen je organisatie. De opgedane kennis zal niet alleen de deelnemer ten goede komen, maar ook het team waar de deelnemer in werkt. 

Voor wie?

De bootcamp is bedoeld voor iedereen die (mede) verantwoordelijk is voor contentmarketing binnen zijn of haar organisatie. Het kan gaan om personen in diverse functies, zoals: corporate communicatie, marketingcommunicatie, online, product- en marketingmanagement. Het is daarnaast mogelijk om met een team deel te nemen. 

Docenten

De bootcamp wordt begeleid door prof. dr. Ed Peelen (bijzonder hoogleraar contentmarketing UvA) en Experts 'We Empwower Innovators'. Onder leiding van diverse lead experts ga je aan de slag met tal van tools. 

Geïnteresseerd? Kijk voor alle informatie en inschrijving op de webpagina van UvA, of vraag de brochure aan

 

De Stichting Leerstoel Contentmarketing (UvA), partner van Platform Content, stimuleert wetenschappelijke kennisvermeerdering en kennisuitwisseling van contentmarketing. Ed Peelen: bestuurslid Platform Content