Clipit & Platform Content organiseren Media Monitoring Tour

Tuesday, August 15, 2017

Hoe maak jij de effecten van content marketing inzichtelijk? Wat is het sentiment rondom je campagne? En hoeveel is deze media aandacht waard voor jou of je klant?

Tijdens de Media Monitoring Tour op dinsdag 3 oktober vertellen we je alles over media monitoring, analyse en rapportage van content marketing campagnes. Samen met Platform Content stelt Clipit twintig plaatsen voor deze mooie sessie beschikbaar.

Programma
Media analist Paul van der Zijde en marketing communicatie manager Anne de Waal nemen je mee in de wereld van monitoring, analyse en rapportage. De eerste helft van de ochtend gaan we dieper in op content marketing en de meetbaarheid daarvan. Tijdens de tweede helft van de ochtend gaan we aan de slag met jouw data. Twee weken voor de sessie starten we met monitoring van jouw organisatie of campagne. We analyseren en bespreken de verschillende resultaten. Daarbij beantwoorden we natuurlijk al jouw vragen zodat je met praktische tips de workshop verlaat.

Praktische informatie
Wanneer? Dinsdag 3 oktober 2017
Waar? Jaarbeurs Utrecht | Media Plaza, Croeselaan 6, 3521 CA Utrecht
Toegang? Gratis

09.30u - 10.00u: Ontvangst
10.00u - 12.15u: Media Monitoring voor content marketing
12.15u - 13.00u: Lunch

Per sessie zijn 20 plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan! Heb je op voorhand al vragen die je graag beantwoord wil zien? Geef het aan bij je aanmelding, dan nemen we ze mee.