Drie nominaties voor Zandbeek bij Grand Prix Content Marketing

Tuesday, October 17, 2017

Zandbeek sleept dit jaar opnieuw meerdere nominaties bij de Grand Prix Content Marketing binnen. Ze zijn drie keer genomineerd, met werk voor zowel ABN AMRO MeesPierson als KPN Zakelijke Markt.

De Vermogensmonitor
In de categorieën ‘Beste distributie’ en ‘Beste PR-inzet binnen content marketing’ maken ze kans om bekroond te worden voor ‘De Vermogensmonitor’. De Vermogensmonitor is een crossmediale PR- en content campagne die in opdracht van ABN AMRO MeesPierson werd ontwikkeld. Dankzij een naadloze integratie van PR, print, content, social media en andere online kanalen bereikte Zandbeek de pluriforme en kritische doelgroep vermogenden. En dat bleef niet zonder resultaat!

The Digital Dutch
In de categorie ‘Beste cover’ zijn ze genomineerd met KPN Zakelijke Markt. Onze moddervette cover voor het exclusieve printmagazine ‘The Digital Dutch’ viel niet alleen in de smaak bij de doelgroep, maar dus ook bij de kritische jury.

Grand Prix Content Marketing
De Grand Prix Content Marketing Awards belonen de beste content marketing-cases en de beste content producties in Nederland en België. Vorig jaar won Zandbeek nog drie prijzen, waaronder een gouden award in de categorie B-to-B met KPN Zakelijke Markt.

Op 16 november worden alle winnaars bekend gemaakt.