Executive programme Content Marketing dit najaar weer van start

Saturday, August 19, 2017

Content marketing ontwikkelt zich in hoog tempo en krijgt steeds vaker een strategische rol. De mogelijkheid bestaat om de visie, missie en doelen van de organisatie uit te dragen naar alle relevante stakeholders. Mede daarom start de Universiteit van Amsterdam dit najaar met de masterclass content marketing die wordt gegeven door prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar Content Marketing.

‘Met inzichten vanuit de communicatiewetenschap en best practices in dialoog met de deelnemers, gaan we kennis en ervaringen uitwisselen. Deelnemers krijgen handvatten mee om binnen hun organisatie daadwerkelijk content marketing strategisch en integraal te verankeren en te organiseren’, zegt Peelen over deze masterclass. Tijdens deze masterclass worden de volgende vragen en onderwerpen behandeld:

  • Hoe kunnen we content marketing strategisch en integraal benaderen?
  • Hoe kunnen we doelgericht resultaat boeken met content marketing?
  • Hoe komen we tot de invulling van de content strategie, content mix en content verspreiding via owned, paid en earned media?
  • Hoe organiseren we content marketing?
  • Vertaling van inzichten vanuit academisch communicatie-onderzoek naar content marketing.
  • Best practices.
  • Hoe kunnen we contentmarketing binnen onze eigen organisatie naar een hoger plan tillen?

Meer lezen over deze masterclass of aanmelden kan via Executive programme Content Marketing.