Waardering voor prachtig werk Zandbeek

Wednesday, February 6, 2019

Zandbeek Bureau van het Jaar: hard werken en kwaliteit leveren

Contentmarketingbureau en Platform Contentlid Zandbeek nam de felbegeerde award 'Bureau van het Jaar' in november in ontvangst tijdens de jaarlijkse Grand Prix Content Marketing. We praten nog even na.

Wat betekent deze prijs voor Zandbeek en zijn medewerkers?

Fleur van Zandbeek, CEO van het bureau: “Awards, prijzen, omzet en erkenning van klanten zijn natuurlijk heel mooi. Maar de meest onderscheidende dingen gebeuren misschien wel buiten de spotlights. Tijdens brainstorms op kantoor, in gesprekken met onze klanten of met een drankje aan de bar. Dat we ons Bureau van het Jaar mogen noemen, is wat ons betreft vooral een waardering voor de kracht van het collectief. Dat dit ingrediënt cruciaal is, wisten we. Afgelopen jaar heeft ons alleen maar in dat gevoel gesterkt.

Zandbeek sloot het jaar af met ‘de dubbel’, want jullie werden ook voor het tweede jaar op rij verkozen als Beste marketingadviesbureau van Nederland in de MT1000, het grootste onderzoek onder zakelijke beslissers naar de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners.

Fleur: “We zijn in 2018 enorm hard gegroeid, hebben geïnvesteerd in een nieuw organisatiemodel en zijn ook nog eens verhuisd. Tegelijkertijd wisten we de kwaliteit van ons werk nog verder te verbeteren. Het is dan heel bijzonder om van zowel klanten als vakgenoten zo’n grote waardering te krijgen. Ik zie het vooral als een beloning voor de gedrevenheid en creativiteit van ons hele team. Zij hebben ons afgelopen jaar laten voelen wat de betekenis van een familiebedrijf is. Mijn broer Jasper en ik zijn heel trots dat we het eerste jaar zonder onze plotseling overleden vader, de naamgever en oprichter van ons bureau, zo goed gepresteerd hebben.”

Vooral jullie klantgerichtheid wordt geroemd.

Fleur: “Klantgerichtheid is een essentieel element om tot succesvolle contentmarketing te komen. Contentmarketing vergt geloof, visie, discipline en voldoende budget. Daar komt bij kijken dat onze opdrachtgevers vaak intern nog een lans moeten breken. Een sterke, persoonlijke relatie en intensieve samenwerking is nodig om iedereen mee te krijgen. Want dat is contentmarketing ook, een manier van communiceren die in alle lagen van de organisatie moet doordringen.”

Nog ambities voor 2019?

We willen ook in 2019 weer hard groeien. Impactvol werk maken staat daarbij centraal. Daarnaast blijven we ook lekker ondernemen. Binnenkort meer nieuws daarover!

Het juryrapport van de Grand Prix Content Marketing: “Een terechte winnaar, zeker als we in ogenschouw nemen wat ze als team hebben doorgemaakt het afgelopen jaar met het wegvallen van de oprichter, naamgever en vader van de huidige directie Fleur en Jasper van Zandbeek. Inhoudelijk een zeer sterk bureau, maken prachtig werk en zijn vaak positief in de pers te zien. Onderscheiden zich op een positieve manier binnen het vak, zijn vooruitstrevend op verschillende vlakken en hebben lef om het anders te doen en dat is de essentie van hetgeen wij zoeken bij Bureau van het Jaar!”