Zeven inzichten in Artificial Intelligence

Paul Roetzer maakte ons tijdens het event Content Frenemies ‘the human touch in a tech driven world’ weer een stukje wijzer in de upcomingwereld van Artificial Intelligence.AI lost problemen op en zorgt dat je je doelen efficiënter bereikt dan met traditionele marketingtechnologie.

  1. Je hoeft niet (alleen) je eigen data te gebruiken
  2. AI geeft marketeers en merken superpowers. Die kunnen zowel goed als slecht gebruikt worden
  3. Het merendeel van de marketeers weet niet wat AI is of wat het voor hen kan betekenen
  4. Om te beginnen met AI in contentmarketing: pak het klein aan
  5. Zoek hulp om te beginnen en begin gewoon
  6. Technici zitten te springen om dit soort projecten
Platform Content gaat HBO Studentenprijs uitreiken

Studenten Hogeschool Leiden op dreef

,
Half november is de nieuwe minor Contentmarketing en Community Management van de Hogeschool Leiden van start gegaan. De studenten die een 7 of hoger halen, komen in aanmerking voor de HBO Studenten Grand Prix van Platform Content. Een update. De…
Carlijn Postma over Grand Prix Content Marketing 2019Pomp Forum Ljubljana 2019.

Carlijn Postma over de Grand Prix Content Marketing 2019

,
Kwalitatief hoogterecord voor Grand Prix Content Marketing De Grand Prix Content Marketing staat weer voor de deur. Carlijn Postma, directeur van The Post en voorzitter van Platform Content wil er iets over kwijt. Welke trend zie je op dit…