Wie gaan er met de de awards vandoor?

Die vraag wordt beantwoord tijdens de uitreiking van De Grand Prix Content Marketing op 26 november in het Postillon in Amsterdam. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de beste contentmarketingcases en meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke categorieën.

AWARDS

De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel, en gericht op de lange termijn, inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De beste strategieën belonen we met een gouden, zilveren en bronzen award. Daarbij maken we onderscheid tussen de domeinen B-to-C, B-to-B, B-to-E en ‘Not for Profit’. Daarnaast is er een award voor contentcampagnes, als onderdeel van een langere termijn strategie. De uitgangspunten voor de Awards zijn zeer overzichtelijk: de communicatiedoelstelling, de gekozen middelen en het budgetgerelateerde effect ervan. Daarnaast wordt vernieuwing in de jurering nadrukkelijk gewaardeerd.

BEKRONINGEN

Bekroningen zijn er op specifieke terreinen. Hier onderscheiden we binnen de categorieën Creatie en Distributie, diverse secties. De uitgangspunten voor de Bekroningen liggen vooral op de kwaliteit van de content en de toepassing ervan in het gekozen kanaal.

Het belooft een geweldige avond te worden. Wil je weten wie de winnaars zijn? Neem een kijkje op de site van Grand Prix Content Marketing. 

De uitslag van de awards vind je op deze website nadat de uitreiking heeft plaatsgevonden.

Carlijn Postma over Grand Prix Content Marketing 2019Pomp Forum Ljubljana 2019.

Carlijn Postma over de Grand Prix Content Marketing 2019

,
Kwalitatief hoogterecord voor Grand Prix Content Marketing De Grand Prix Content Marketing staat weer voor de deur. Carlijn Postma, directeur van The Post en voorzitter van Platform Content wil er iets over kwijt. Welke trend zie je op dit…
Platform Content gaat HBO Studentenprijs uitreiken