Wie gaan er met de de awards vandoor?

Die vraag wordt beantwoord tijdens de uitreiking van De Grand Prix Content Marketing op 26 november in het Postillon in Amsterdam. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de beste contentmarketingcases en meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke categorieën.

AWARDS

De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel, en gericht op de lange termijn, inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De beste strategieën belonen we met een gouden, zilveren en bronzen award. Daarbij maken we onderscheid tussen de domeinen B-to-C, B-to-B, B-to-E en ‘Not for Profit’. Daarnaast is er een award voor contentcampagnes, als onderdeel van een langere termijn strategie. De uitgangspunten voor de Awards zijn zeer overzichtelijk: de communicatiedoelstelling, de gekozen middelen en het budgetgerelateerde effect ervan. Daarnaast wordt vernieuwing in de jurering nadrukkelijk gewaardeerd.

BEKRONINGEN

Bekroningen zijn er op specifieke terreinen. Hier onderscheiden we binnen de categorieën Creatie en Distributie, diverse secties. De uitgangspunten voor de Bekroningen liggen vooral op de kwaliteit van de content en de toepassing ervan in het gekozen kanaal.

Het belooft een geweldige avond te worden. Tickets bestellen voor de uitreiking? Bestel ze hier.